Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych nad Wisłą.
Posiada największą w Polsce infrastrukturę, dzięki której oferuje usługi w najnowocześniejszych technologiach m.in. gigabitowy internet światłowodowy, 4G LTE oraz 5G.
Prowadzi własną działalność B+R i jest dostawcą kompleksowych rozwiązań IoT, ICT i cyberbezpieczeństwa.
Orange Polska jest częścią Orange – jednego z wiodących operatorów telekomunikacyjnych na świecie, działającego w 26 krajach. Marka Orange funkcjonuje na globalnym rynku już od ponad 20 lat. Uważana jest za jedną z najbardziej innowacyjnych i cieszy się jednym z najwyższych wskaźników rozpoznawalności.
Zapotrzebowanie na innowacje
Szukamy startupów z potencjałem do szybkiego rozwoju, które oferują produkty lub usługi:
oparte na AI
m.in. w procesach HR, sprzedaży, świadczeniu usług, marketingu
dla klientów biznesowych
wspierających transformację cyfrową i/lub automatyzację ich biznesu, w oparciu m.in. o technologie komunikacyjne, w szczególności sieć 5G, przetwarzanie brzegowe, rozwiązania chmurowe i sztuczną inteligencję m.in. w obszarze Przemysłu (cyfrowy bliźniak, aystenci), Smart City, Smart Farming, Logistyka, Transport, Media i inne.
dla klientów indywidualnych
w celu podniesienia atrakcyjności oferty w kategoriach: gaming, XR/AR, inteligentny dom/IoT, cyberbezpieczeństwo, e-zdrowie i inne nowości.
Z obszaru metaverse/immersive experience
dla korporacji (m.in. szkolenia umiejętności miękkich, wellbeing/mental wellbeing, procesy onboardingowe, aplikacje wspierające edukację/promocję/komunikację/showrooming usług) oraz rozwiązania z grupy aplikacje metaverse, w szczególności dla przemysłu/handlu detalicznego/AEC (np. cyfrowe bliźniaki, symulatory, szkolenia dla pracowników technicznych/umiejętności twarde).
prośrodowiskowe
umożliwiające realizację celu redukcji emisji z zakresu 3 w zakresie współpracy z dostawcami, klientami i pracownikami; w oparciu o gospodarkę o obiegu zamkniętym; w obszarze efektywności energetycznej i odzysku energii elektrycznej.
wspierające cyfryzację
pozyskiwanie i utrzymanie klientów we wszystkich kanałach sprzedaży – POS, Tele, Digital, omnichannel, obejmujące narzędzia z obszaru geomarketingu oraz przewidywania potrzeb i satysfakcji klientów, analizy danych nakierowanej na personalizację.
mające na celu poprawę jakości obsługi klienta
w każdym kanale, w tym także samoobsługowym.
Meet other innovation recipients
Primavera Parfum
Primavera Parfum Sp. z o. o. Sp. k. jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów markowych perfum premium, wysokiej klasy produktów do pielęgnacji skóry, kosmetyków i innych produktów związanych z urodą, a także zdrowiem i częściowo produktami spożywczymi np....
Orlen S.A.
ORLEN is an integrated multi-energy concern operating mainly in Central Europe. It supplies energy and fuels to over 100 million people in European countries, and its modern products are sold in more than 100 countries on six continents...