Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych nad Wisłą.
Posiada największą w Polsce infrastrukturę, dzięki której oferuje usługi w najnowocześniejszych technologiach m.in. gigabitowy internet światłowodowy, 4G LTE oraz 5G.
Prowadzi własną działalność B+R i jest dostawcą kompleksowych rozwiązań IoT, ICT i cyberbezpieczeństwa.
Orange Polska jest częścią Orange – jednego z wiodących operatorów telekomunikacyjnych na świecie, działającego w 26 krajach. Marka Orange funkcjonuje na globalnym rynku już od ponad 20 lat. Uważana jest za jedną z najbardziej innowacyjnych i cieszy się jednym z najwyższych wskaźników rozpoznawalności.
Zapotrzebowanie na innowacje
Szukamy startupów z potencjałem do szybkiego rozwoju, które oferują produkty lub usługi:
oparte na AI
m.in. w procesach HR, sprzedaży, świadczeniu usług, marketingu
dla klientów biznesowych
wspierających transformację cyfrową i/lub automatyzację ich biznesu, w oparciu m.in. o technologie komunikacyjne, w szczególności sieć 5G, przetwarzanie brzegowe, rozwiązania chmurowe i sztuczną inteligencję m.in. w obszarze Przemysłu (cyfrowy bliźniak, aystenci), Smart City, Smart Farming, Logistyka, Transport, Media i inne.
dla klientów indywidualnych
w celu podniesienia atrakcyjności oferty w kategoriach: gaming, XR/AR, inteligentny dom/IoT, cyberbezpieczeństwo, e-zdrowie i inne nowości.
Z obszaru metaverse/immersive experience
dla korporacji (m.in. szkolenia umiejętności miękkich, wellbeing/mental wellbeing, procesy onboardingowe, aplikacje wspierające edukację/promocję/komunikację/showrooming usług) oraz rozwiązania z grupy aplikacje metaverse, w szczególności dla przemysłu/handlu detalicznego/AEC (np. cyfrowe bliźniaki, symulatory, szkolenia dla pracowników technicznych/umiejętności twarde).
prośrodowiskowe
umożliwiające realizację celu redukcji emisji z zakresu 3 w zakresie współpracy z dostawcami, klientami i pracownikami; w oparciu o gospodarkę o obiegu zamkniętym; w obszarze efektywności energetycznej i odzysku energii elektrycznej.
wspierające cyfryzację
pozyskiwanie i utrzymanie klientów we wszystkich kanałach sprzedaży – POS, Tele, Digital, omnichannel, obejmujące narzędzia z obszaru geomarketingu oraz przewidywania potrzeb i satysfakcji klientów, analizy danych nakierowanej na personalizację.
mające na celu poprawę jakości obsługi klienta
w każdym kanale, w tym także samoobsługowym.
Poznaj pozostałych odbiorców innowacji
Primavera Parfum
Primavera Parfum Sp. z o. o. Sp. k. jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów markowych perfum premium, wysokiej klasy produktów do pielęgnacji skóry, kosmetyków i innych produktów związanych z urodą, a także zdrowiem i częściowo produktami spożywczymi np....
Orlen S.A.
ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. Dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a ich nowoczesne produkty są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach....